Meinung?

3 Antworten

klar, die person ist immernoch seh fähig und solange die persöhnlichkeit gut übereinstimmt ist mir das vollkommen egal

M17 btw

Wenn ich die Prothese anfassen und andere damit erschrecken darf, klar. Ich hab einen Freund, der ein As in Modellbau ist. Er bekommt sicher eine LED a la Terminator in das Auge gebastelt... Zu Halloween, auf Cons und Messen wäre das der Hit.

Ziemlich cool, wenn du mich fragst...

Helin289
Fragesteller

HAHAHAHAHAHAHH

Yani șöyle.. Sırf bu yüzden hemen kestirip atmam. Bir șans vermek isterim, çünkü herkes bir șansı hak ediyor. Biraz empati kurarım böyle durumlarda. İnsanın bașına yarın öbür gün ne geleceği belli olmaz, Allahualem. Aynı durumda ben olsam ve bir kız sırf bu yüzden beni istemese çok üzülürdüm herhalde :(

Helin289
Fragesteller

Aynen haklısın Allah büyük ne olacağını. Bilmeyiz teşekkür ederim